Accelerate Through The Chaos

RSS
bitchesaloud:

bitchesaloud:

(Source: foodfinisher)

prayforprada:

IM SCREAMING!!!!!

(Source: patrickkingart)

Game of Thrones Comic Con Blooper Reel

(Source: watcherswall)

theredback:

Why Australian’s would never have been accepted in the early modern period.

(psst…these guys are Croatian)

  • DC: Wonder Woman is too difficult to find a movie audience for-
  • Marvel: YO YOU LIKE BLACK WIDOW? HERE SHE IS IN THE NEXT CAPTAIN AMERICA MOVIE WITH A TON OF SCREENTIME AND MAJOR ASSKICKING SKILLS
  • DC: We can't allow the lesbians in Batwoman to get married in the comic, sorry.
  • Marvel: HEY GUESS WHAT WE'RE GONNA FEATURE A GAY WEDDING ON THE COVER OF AN X-MEN ISSUE
  • DC: The new direction for storytelling needs to be dark, gritty, mature and cynical.
  • Marvel: DUDE CHECK IT OUT LOKI GOES SPEED DATING IS THAT NOT THE BEST SHIT EVER
  • DC: After years of rumors, the Superman/Batman movie is finally coming, but with a new actor and suit for Batman and MAYBE a cameo from Wonder Woman.
  • Marvel: PHASE 2 MOTHERFUCKERS EVERYONE IS IN EVERYONE'S MOVIE AND THERE AIN'T NO STOPPIN US NOW
  • DC: We can try to add maybe one or two 'people of color' to our lineup...maybe...
  • Marvel: NEW MS MARVEL THAT'S MUSLIM AMERICAN, BITCHES.
  • DC: We feel no problem with Batman's vengeful personality being like wet cardboard.
  • Marvel: NEW LATINA GHOST RIDER WHO SEEKS VENGEANCE WHILE TAKING HIS AWEET LIL BRO FOR ICE CREAM
  • DC: We can't mention any superhero titles in our movies, that's ridiculous.
  • Marvel: FUCK YEAH YOU WANT A RACOON VOICED BY BRADLEY COOPER WITH A GIANT GUN? YOU WANT VIN DIESEL PLAYING A TREE? AMY FUCKING POND PLAYING A SEXY BALD SPACE PIRATE? HERE YOU FUCKERS GO
  • DC: Our fanbase is mostly white males, I'm sure our focus is-
  • Marvel: NEW SHE HULK LINE WHERE SHE GOES TO COURT THEN SAVES NEW YORK
  • DC: Wait-
  • Marvel: NEW FEMALE THOR
  • DC: I didn't-
  • Marvel: NEW BLACK CAPTAIN AMERICA
  • Marvel: TAKE ALL THIS COOL SHIT MARVEL BE OUTIE
  • Marvel: PEACE

teachytv:

10 years ago today, Ebony Dark’ness Dementia Raven Way went back in time to sedouce Volxemort and protect all of us from his evil plans

reblog this post to honor Enoby’s brave sacrifice, ignore if you’re a prep or a poser

psychedelicsihlouette:

ihaveahutchersonproblem:

I have never reblogged anything faster in my life.

in-all-my-glory
and me.

(Source: l0ve-pride-deepfried-chicken)

D&D Stats Explained with Tomatoes

twistedviper:

raktajino-hot:

corruptionpoints:

mindchildofmadness submits:

Strength is being able to crush a tomato.

Dexterity is being able to dodge a tomato.

Constitution is being able to eat a bad tomato.

Intelligence is knowing a tomato is a fruit.

Wisdom is knowing not to put a tomato in a fruit salad.

Charisma is being able to sell a tomato based fruit salad.

(Source)

image

If I stop reblogging this assume I’m dead

tdcyo:

Oh my GOD the proposal to separate California into 6 distinct states collected 1.3 million signatures and might actually make it to the 2016 ballot

image

NOPE NOPE NOPE NOPE NOPE

As I’ve previously touched on here, this initiative is a bad idea for everyone except Silicon Valley. And who’s heading the charge?

Of the proposed states, Jefferson and North California don’t have much industry. West California is going to be dominated by Los Angeles, which you know people in Ventura and Santa Barbara won’t appreciate. And Central California would be toast due to financial issues from the jump, with South California not far behind. (Fresno, Stockton, Bakersfield, Riverside, and San Bernadino are all bankrupt or in deep, deep debt. San Diego and Orange County are in okay shape, but they can’t carry South California alone, and Central CA would have no such help.)

If this gets to the ballot, Election Day 2016 is going to be an interesting time…

accidentally started playing a flamenco-style cover of “Holding Out For a Hero” and I kinda like it a whole goddamn lot

anybody know any horn sections that could use a mariachi guitarist?